top of page
Werkenbijalbeka-23.jpg

Inkoop

WAAR ALLES START.

Zonder de opkoop van kantoormeubilair is Officetrader niets. Als vast aanspreekpunt ga je aan de slag voor onze klant en laat je zien wat we voor de klant kunnen betekenen. Of het nu gaat om de afvoer van een aantal bureaustoelen, het opkopen van een complete kantooromgeving met 300 werkplekken of een grote bedrijfsverhuizing; jij voorziet de klant altijd van de juiste oplossing!

IMG_5713.jpg
Inventarisatie
IMG_5717.jpg
Klantcontact
IMG_5720.jpg
Opkoop
IMG_5703.jpg
Logistiek

Op de inkoop van Officetrader ga je langs bij potentiële klanten en bezoek je veilingen voor gebruikt kantoormeubilair. Daarnaast doe je inventarisatie en heb je nauw contact met onze (potentiële) relaties. Naast de op- en inkoop bieden we als Officetrader ook de diensten bedrijfsverhuizingen, montageteams en meubeltransport aan. Jij weet als geen ander welke dienst je voor welke klant moet inzetten.

 

Bij elk project komt een stukje logistieke planning kijken. Jij bent verantwoordelijk voor het op gang zetten van een project en bepaalt hoeveel mankracht en transport er nodig is om een project tot een succesvol einde te brengen

Weet jij de klant te overtuigen waarom ze voor Officetrader moeten kiezen en weet je ons DNA en onze kernwaarden te communiceren? Dan ben jij geknipt voor de afdeling inkoop!

Huidige vacatures:

Actuele vacatures:

Open sollicitatie

Denk jij dat je een versterking zou kunnen zijn voor één van onze afdelingen maar zijn er op het moment geen vacatures? Stuur dan een open sollicitatie en wie weet zit jij binnenkort bij ons op gesprek!

Hendrik Ido Ambacht

bottom of page